Jak si udržet svoji váhu přes Vánoční svátky – 1

Věděli jste že průměrně člověk přes Vánoční svátky přibere 2-3 kg na váze?

1-vanoce-1

Dnes jsem pro Vás připravil téma :

  • Jak zdravě mlsat

  • Jak připravit sváteční hostinu chutně a přitom nízkokaloricky

  • Jak podpořit spalování

  • Jak udržet chutě pod kontrolou

  • Recept na na zdravé pečení a vaření

 

POZOR !!

 

  • Když pečete cukroví od konce listopadu tak se nedivte že přibíráte na váze – svátky se Vám totiž takto natáhnou skoro na měsíc a půl!

  • Z hlediska GI ( glykemický index ) je pro výrobu cukrový nebo zákusků dobré když:

     – základ tvoří bílkoviny – ty snižují dopad GI ( tvaroh, jogurt ) by mělo mít vysoký obsah vlákniny – čím vyšší je obsah vlákniny tím nižší je hodnota GI ( špaldová mouka,  tvarohové zákusky s ovocem, ovesné vločky místo ořechů, .. )

  • Dodržujte základy a buďte v pohodě - Poctivě dodržujte pravidelnost v jídle – max. 3 hodiny mezi jídly

    - zamezíte tak pokles hladiny cukru v krvi a lépe budete mít pod kontrolou hlad a chutě

  • V každé porci jídla mějte něco, co obsahuje bílkoviny-proteiny

    - při pečení a přípravě dobrot se snažte maximálně využít tvaroh – ( např. na chlebíčky místo másla   použijte pomazánku vyrobenou z tvarohu, při pečení dávejte přednost tvarohovým krémům a   náplním, jako chuťovky udělejte šunkové rolky s tvarohovou náplní, atd. )

 Pozor  na

vanoce-4

Recept na vanoce-6

 

V příštím příspěvku se zaměříme na alkohol a jak ho nahradit

 

6. denní zkušební program s analýzou stavby těl zdarma http://www.slonik.trvalehubnuti.cz/

Sledujte Zdravý životní styl se Sloníkem na Facebooku https://www.facebook.com/groups/211592592361018/?fref=ts

 

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole.